Julkaistu: 17.3.2020

Etelä-Savon TE-toimiston asiakaspalvelu poikkeustilanteessa

Suositamme asiakkaitamme siirtymään Oma Asiointi-palveluun TE-palvelut verkkosivulle.

Etelä-Savon TE-toimisto siirtää kaiken asioinnin 18.3. alkaen sähköisiin kanaviin sekä puhelimitse hoidettavaksi – kasvokkaista asiakaspalvelua ei toistaiseksi järjestetä. Etelä-Savon TE-toimisto pyytää asiakkaitaan siirtymään kaikessa asioinnissa käyttämään Oma Asiointi-palvelua TE-palvelut verkkosivuilta. Mikäli sähköinen asiointi ei ole mahdollista, voit käynnistää työnhakusi toimipisteissä olevilla lomakkeilla, kertoo johtaja Hanna Makkula Etelä-Savon TE-toimistosta. Tällä linjauksella varmistetaan sitä, että kaikkien asiakkaiden työttömyysturva pystytään hoitamaan kaikissa tilanteissa.

Asiakkaat voivat koko ajan jättää asiapapereitaan toimitilojen ulko-ovien vierissä oleviin postilaatikoihin Pieksämäellä ja Savonlinnassa. – Mikkelissä toimipaikan 3. kerros on avoinna asiapapereiden jättämistä varten ja TE-toimiston postilaatikko on toimitilamme katutason ala-aulassa, kertoo Makkula.

TE-toimisto ohjaa asiakkaita vain sellaisiin palveluihin, jotka voidaan suorittaa etänä.

TE-toimisto informoi ajankohtaisesta tilanteesta nettisivuillaan: http://toimistot.te-palvelut.fi/etela-savo

Lisätietoja: Hanna Makkula, johtaja puh 02950 44004 Etelä-Savon TE-toimisto