SÄHKÖINEN AJANVARAUS HOITAJAN VASTAANOTOLLE

Kangasniemen terveyskeskuksen asiakkaat voivat 1.6.2016 alkaen varata OmaHyviksen kautta ajan hoitajan vastaanotolle Kangasniemen terveyskeskukseen.

Ajanvarausaikoja on arkisin ma-pe klo 10 – 14, ajat ovat 20 min. aikoja.

Hoitajan vastaanoton ajat on tarkoitettu vain ompeleiden poistoa, injektion pistämistä, korvahuuhtelua tai EKG-kontrollia varten. Nämä eivät vaadi hoidon tarpeen arviointia.

Varatun ajan voi myös siirtää tai perua OmaHyviksen kautta.

Sähköisen ajanvarauksen lisäksi asiakas voi edelleen tehdä ajanvarauksen hoitajan vastaanotolle myös puhelimitse ma-pe klo 8-10 tai klo 13-15 numerosta 015 7801 501.

 

Muita sähköisiä palveluita

Sähköisen ajanvarauksen palvelu laajenee kesän 2016 aikana myös Kangasniemen terveyskeskuksen neuvolaan sekä syksyllä suun terveydenhuoltoon.

Kangasniemen terveyskeskuksen neuvolasta lähetetään postitse ajanvaraus maksuttomaan naisten joukkoseulontatutkimukseen. Tämä ajanvaraus on mahdollista siirtää tai perua sähköisesti OmaHyviksen kautta.

Tulossa on myös mahdollisuus tehdä OmaHyviksen kautta sähköinen ajanvaraus suuhygienistille. Lisäksi on mahdollisuus ajanvarauksen siirtoon, peruutukseen tai voimassa olevan ajanvarauksen tarkistamiseen.

 

OmaHyvis on Etelä-Savon sairaanhoitopiirissä ja alueen kunnissa käytössä oleva sosiaali- ja terveydenhuollon sähköinen asiointipalvelu. Palveluun voit kirjautua Etelä-Savon alueen Hyvis.fi -portaalista, omilla verkkopankkitunnuksilla.

Etelä-Savon sairaanhoitopiirin asukkaat voivat käydä tarkistamassa omat terveydenhuollon ajanvarauksensa sähköisessä asiointipalvelussa osoitteessa  http://www.hyvis.fi/etelasavo/fi/sivut/asiointiin.aspx

ja jatkamalla kohdasta ”Siirry asiointiin”.

Palveluihin kirjaudutaan omilla verkkopankkitunnuksilla. Ensimmäisen kirjautumiskerran yhteydessä tulee hyväksyä sähköisen asioinnin sopimus. Tämän jälkeen ajanvarauksen ohjelma neuvoo yksityiskohtaisesti, kuinka aikaa varatessa edetään.

Hyvis-logo

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *